Autor: Jan Vašík a Ondřej Tyleček, agentura Fairy Tailors| Zdroj: finance.idnes.cz | 6.6.2015

Nejeden šéf řeší otázku, zda na počítačích v práci zakázat přístup k Facebooku. Na jedné straně má výzkumy, že na surfujícím pracovníkovi tratí ročně třicet tisíc, na druhé tvrzení, že svobodnější zaměstnanec je výkonnější. A jejich aktivitou na sociálních sítích může firma dost získat.

Proč sociální sítě lidem v práci neblokovat, vysvětlují marketingoví specialisté Jan Vašík a Ondřej Tyleček.

Napadlo vás někdy, že vám zaměstnanci, kteří chodí v pracovní době na Facebook, mohou pomoci budovat značku? Nebo že vám sociální sítě mohou zpříjemnit a zrychlit interní firemní komunikaci?

Nic si nenalhávejme. Nikdo z nás ve skutečnosti nedokáže pracovat osm hodin v kuse. Občasné odreagování nám umožní začít se znovu soustředit a pracovat s potřebnou kvalitou a efektivitou. Někdo si uvaří kávu, někdo jde na cigaretu, někdo prohodí pár slov s kolegy. Je to zcela přirozená potřeba, se kterou žádný zákaz nic nesvede.

Více na:http://finance.idnes.cz/facebook-v-praci-proc-ho-nezakazovat-zamestnancum-fs1-/podnikani.aspx?c=A150604_191828_podnikani_kho